narty




Krkonošský národní park ogłosił zamieszkującej go faunie, iż od 25 lipca rozpoczyna się okres przygotowawczy do zimy - widziałem adekwatne obwieszczenie przyklejone na małej tabliczce pod świerkiem. Dla fauny ludzkiej oznaczało to zamknięcie zielonego szlaku rowerowego, dla pozostałej zwierzyny zaczął się żmudny czas zbierania zapasów i koniec letniej laby ... właściwie w samym jej środku, ale cóż, Pan swoje wie i o swoją trzodę dba. Idąc tropem czeskich leśników poinformowałem moje domowe koty by także pomyślały o zbliżającej się zimie. Może już czas zmienić futro albo zaoszczędzić parę kalorii? Z dwutygodniowym opóźnieniem, ale koty mnie posłuchały. Zmieniły swoje kocie, letnie obyczaje i przestały wyłazić z domu. Futro zrzucają, a jakże, najchętniej na fotel w którym się właśnie wylegują po kilkanaście godzin dziennie.

Ja również chciałbym przygotować się do zimy. Może uda się sprawić parę nart do chodzenia, by już się w tej zimie za głęboko nie zapadać.



Brak komentarzy: